Ο δικός μου ήλιος ('O Sole mio)

'O Sole mio
Ο δικός μου ήλιος

Che bella cosa 'na jurnata 'e sole
N'aria serene doppo 'na tempesta
Pe'll'aria fresca pare già 'na festa
Che bella cosa 'na jurnata e'sole

Ma n'atu sole
Cchiu' bello oi ne'
'O sole mio
Sta 'nfronte a te

Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne
Me vene quase 'na malincunia

Sotto 'a fenesta toia restarria
Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne

Ma n'atu sole
Cchiu' bello oi ne'
'O sole mio
Sta 'nfronte a te

'O sole 'O sole mio

Sta 'nfronte a te

Sta 'nfronte a te

Ma n'atu sole
Chiu' bello oi ne'
'O sole mio
Sta 'nfronte a te
Τι ωραίο πράγμα είναι μια ηλιόλουστη μέρα
και η γαλήνη μετά την καταιγίδα.
Το δροσερό αεράκι μοιάζει με γιορτή,
τι ωραίο πράγμα είναι μια ηλιόλουστη μέρα.

Αλλά ένας άλλος ήλιος
πιο όμορφος υπάρχει,
ο δικός μου ήλιος
που στέκεται μπροστά σου

Όταν αρχίζει να νυχτώνει και πέφτει ο ήλιος
με πιάνει κάτι σαν μελαγχολία.

Θα μείνω κάτω από το παραθύρι σου
όταν αρχίζει να νυχτώνει και πέφτει ο ήλιος

Αλλά ένας άλλος ήλιος
πιο όμορφος υπάρχει,
ο δικός μου ήλιος
που στέκεται μπροστά σου

Ο δικός μου ήλιος, ο δικός μου ήλιος

Στέκεται μπροστά σου

Στέκεται μπροστά σου

Αλλά ένας άλλος ήλιος
πιο όμορφος υπάρχει,
ο δικός μου ήλιος
που στέκεται μπροστά σου


0 σχόλια: